Welkom op mijn reisblog!

10 februari 2019 - Zutphen, Nederland

Welkom op de reisblog van Fokke & Sukke! We zullen hier af en toe een verhaaltje schrijven van onze belevenissen in Sri Lanka. Morgen vertrekken we, dus nu de laatste zaken regelen en koffer pakken.... We vliegen 14.30 uur vanaf Schiphol, 6,5 uur naar Dubai, daar overstappen en dan nog 4,5 uur vliegen naar Colombo. Daar komen we in de ochtend aan, lokale tijd (voor ons is het dan nog halverwege de nacht). Gek genoeg is het in Sri Lanka 4,5 uur later dan in Nederland. Al veel tijdverschillen meegemaakt, maar nog geen halve uren. Hm, vreemd... De temperatuur is daar 30+ en ze verwachten zware bewolking. We gaan het zien!
Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    27 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Aukje de Haan:
    10 februari 2019
    Heel veel plezier, geniet er maar weer van!
    Genieten wij mee!
  3. Gonneke Rispens:
    10 februari 2019
    Een hele fijne vakantie en ik reis graag weer met jullie mee vanuit mijn luie stoel.....Goeie reis, groetjes van Joop.
  4. Marian:
    10 februari 2019
    Jaaaaaa! Weer heerlijk meegenieten met de prachtige foto's én de humoristisch getinte reisverhalen! Genietze!
  5. Theo:
    10 februari 2019
    Yes. Ik ben er klaar voor
    T.giet pan.
    We kunnen er weer voor gaan zitten om van jullie belevenissen te gaan genieten.
    ENJOY.
  6. Ingrid Beckman:
    10 februari 2019
    Hele goede reis en heel veel plezier!
  7. Mireille Simone:
    10 februari 2019
    Goede reis, mooie herinneringen maken!
  8. Boukje:
    11 februari 2019